Team

Directeur: Harry

Harry heeft zich opgegeven als directeur en het team heeft hiermee ingestemd. Dit omdat Harry een duidelijke visie heeft en dit ook kan overbrengen op zijn collega's. Harry staat open voor input van zijn collega's, door zijn toegankelijkheid voelen de collega's zich op hun gemak en heerst er een fijne sfeer in de school. Hij zal ervoor zorgen dat de visie bewaakt wordt en zich blijft ontwikkelen. 

 

intern begeleider/gedragsspecialist: Lisette

Elke school heeft behoefte aan een interne begeleider (IB'er). Op onze school is er voor gekozen om Lisette tot intern begeleider te maken, dit omdat Lisette het erg interessant vindt om problemen op te lossen om zo het maximale uit een kind te halen. De IB'er pakt de taken op waarvoor in de reguliere les geen plaats is. De IB'er zal dan ook samen met kinderen en eventueel ook de ouders een plan opstellen om dit probleem op te lossen. 

 

leerkracht ob/bb – taalcoördinator: Maudy

Er is gekozen om Maudy als taalcoördinator te kiezen omdat Maudy erg talig ingesteld is en ook veel interesse toont in taal. Ze is bereidt om hiervoor nog een aantal cursussen te volgen en zet zich er volledig voor in.

 

leerkracht bb – rekencoördinator: Jorn

Onze rekencoördinator is Jorn. Dit omdat Jorn erg goed is in rekenen en verschillende manieren snel doorgrond. Hij is zelf enthousiast en kan daarom het team ook enthousiast maken. Hij gaat problemen niet uit de weg, maar ziet alleen uitdagingen.

 

Leerkracht: Lisette

Naast intern begeleider is Lisette ook leerkracht van groep 3. Dit doet ze met veel plezier en het is prima te combineren.

 

Leerkracht: Jan, Hans, Linda, Sonja, Tom.

Ook Jan, Hans, Linda, Sonja en Tom geven les bij ons op school. Ze hebben allemaal een eigen klas en zullen indien nodig bijspringen in andere klassen.

 

Alle leraren van onze school werken voltijd, dit betekend dat ze ook allemaal 1 fte hebben. Hier is voor gekozen zodat er zo min mogelijk mensen rond lopen op de school en de leerlingen altijd een vast aanspreekpunt hebben.